Powered By Blogger

Monday, June 18, 2012

Τα μαγιό μου / My bathing suits

Hey everybody,

Τί κάνετε???Εγώ έχω τα κέφια μου είναι η αλήθεια, γιατί στο τέλος της εβδομάδας πετάω για Ελλάδα!!!Είμαι τόσο χαρούμενη που θα δω τα αγαπημένα μου πρόσωπα, που έχω αυτό το χαμόγελο της ευτυχίας στο προσωπό μου απ'το πρωί που ξυπνάω. Μου φεύγει βέβαια όταν σκέφτομαι το αεροπλάνο...ναι, τρέμω τ'αεροπλάνα και σε κάθε ανατάραξη χάνω το χρώμα μου, αλλά τί να κάνω?Να διακτινιστώ δεν γίνεται.

Anyway, με την ευκαιρία στην Ελλαδίτσα θα κάνω τα μπανάκια μου (επιτέλους σε θάλασσα και όχι σε πισίνα) και είπα να σας δείξω μερικά από τα μαγιό πού έχω και αν θέλετε μπορείτε στα σχόλια να μου πείτε τη γνώμη σας για το ποιά να πάρω μαζί μου στο ταξίδι. Tα μαγιό μου είναι κυρίως μπικίνι . Μου αρέσουν εξίσου και τα ολόσωμα, αλλά θεωρώ ότι τα μπικίνι κολακεύουν περισσότερο το δικό μου τύπο σώματος. Επιπλέον έχεις τη δυνατότητα να κάνεις το λεγόμενο "mix and match", να συνδυάσεις δηλάδη άλλο top με άλλο bottom και κάθε φορά να έχεις στην ουσία ένα καινούργιο μαγιό. Εγώ αυτό το κάνω αρκετά, αφού όπως φαίνεται και τις φωτογραφίες, μ'ένα απλό άσπρο top συνδυάζω 3 διαφορετικά bottoms.

How are you???I'm in very good mood, because at the end of the week I'm flying to Greece!!!I'm so excited to see my friends and family and I have that "happy face" every time I wake up. Of course, my face changes when I think of the flight...yes, it's true, I'm terrified of air planes and whenever the turbelence sign is on, I turn pale. But what can you do???
Anyway, in Greece, I'll have the opportunity to swim a bit (finally in the sea and not in a swimming pool), so I thought of showing you a few of my bathing suits. You can help me by commenting below on which one I should take with me on the trip. Most of my swimsuit are bikinis. I also like one-pieces, but I think that bikinis are more flattering for my body type. In addition, you can "mix and match" your bikinis, creating new ones. I do this often and as you can see in some of my photos, I pair a simple white bandeau top with 3 different bottoms.

Vitamin A

True Religion

Miss Bikini

Diesel

Body Glove

Top: Reef/Bottom:Body Glove

Miss Bikini

Victoria Secret

Victoria Secret

Victoria Secret

Top: Forever21/Bottom:Victoria Secret

Miss Bikini



΄Πολλά φιλιά και τα λέμε σύντομα/ Many kisses, talk to you soon,

Πασχαλία



4 comments:

  1. Καλημέρα!
    Χάρηκα που σας βρήκα!
    Βρήκα τη φρεσκάδα και τη νεανικότητα στο blog σας...και μια συνονόματη μου! Πράγμα σπάνιο, και στο internet δεν το έχω ξανασυναντήσει ποτέ πριν.

    Ξέχασα να καταγράψω την επιλογή μου στα μαγιό. Λάτρεψα το τελευταίο, "miss bikini"!

    Ζαμπία.

    ReplyDelete
  2. Γεια σου ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ!!!!!!!Πραγματικά είναι πολύ περίεργο που βρήκα και άλλο Ζαμπάκι εκτός από ξαδέρφες μου φυσικά...Να σου πω την αλήθεια, δεν μου συμβαίνει συχνά :-)Χαίρομαι πολύ που ήρθες σε επαφή μαζί μας και μπήκες στην παρέα μας.
    Ελπίζω να τα λέμε που και που...

    Να περνάς καλά!

    ReplyDelete
  3. Stunning swimsuits, gorgeous collection!;)
    Happy Tuesday!! filakia
    Jelena

    ReplyDelete
  4. Thank you beautiful Jelena ;)

    ReplyDelete