Powered By Blogger

Sunday, March 3, 2013

Ιδέες για μεταμφιέσεις τις απόκριες/Halloween costume ideas

Γεια σας και πάλι,

Αυτό το post θα είναι πολύ διαφορετικό από τα προηγούμενα!
Ως γνωστόν το Τριώδιο έχει ανοίξει και πολλοί από εσάς θα γιορτάσουν την αποκριά πιθανόν και με κάποιο αποκριάτικο party!!!
Έχετε αποφασίσει τι θα ντυθείτε?
Είμαι από τους ανθρώπους που την αποκριά την χαίρομαι πολύ. Ντύνομαι πάντα αν είμαι κάπου καλεσμένη και γενικά μου βγαίνει η δημιουργική μου πλευρά, μιας που δεν μου αρέσει να ντύνομαι καρναβάλι φορώντας κάποια στολή νοικιασμένη από βεστιάριο, αλλά χρησιμοποιώντας ρούχα που έχω στο σπίτι.
Στην συνέχεια της ανάρτησης μου αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας, κάποιες φωτογραφίες από μεταμφιέσεις μας σε προηγούμενες χρονιές και έτσι να πάρετε ιδέες για το τι μπορείτε να ντυθείτε, όχι μόνο εσείς αλλά και το έτερον ήμισυ...
Απολαύστε τις...



Hello again,

This post is going to be a little bit different!!!If you live in Greece you know that Halloween is coming and you will be probably invited to many parties. Have you decided what your Halloween costume will be ? I'm the kind of person who loves this time of the year. I enjoy dressing up with costumes that I've created with my own clothes and not renting.

Below, you will find a few of my "costume creations" from past years not just for you but for your better half also. Enjoy!!!


Grease


 Ελληνικός κινηματογράφος (θεματικό αποκριάτικο πάρτυ)

Michael Jackson & Amy Winehouse


Ελπίζω να το διασκεδάσατε!!!!
Εσείς τι θα ντυθείτε φέτος???

Do you like it???




Με αγάπη,
With love,
Ζαμπία


 

10 comments:

  1. Υπέροχη ιδέα για ποστ! Το Grease ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχ!!!Σε ευχαριστώ πολύ Sissi μου!!!!

      Delete
  2. Τέλειες μεταμφιέσεις!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Eva μου!!!!

      Delete
  3. Πόσο συμφωνώ μαζί σου,δεν λέγεται!
    Προτιμώ να είμαι δημιουργική με ρούχα που έχω & διάφορα αξεσουάρ από προηγούμενες χρονιές! :)
    Οι "στολές" που δημιούργησες απλά υπέροχες!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Despoina μου!
      Ε βέβαια...εξάλλου αυτό είναι και το πιο διασκεδαστικό κομμάτι!

      Καλημέρα!

      Delete
  4. ψηφίζω grease ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχχα!!!Και στο πάρτυ που είχαμε πάει θυμάμαι ήμασταν η ατραξιον της βραδιάς!!!

      Καλημέρα!

      Delete
  5. Δεν παίζεστε! Φανταστικές μεταμφιέσεις :) Είστε μοναδικοί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμμαθητούδι μου!!!!Βρίσκεις?βρίσκεις?χαχαχαχαχ!!!Μην σου σκάσουμε έτσι στα Ιταλικά!!!

      Delete