Powered By Blogger

Wednesday, December 3, 2014

Lashionista Giveaway!!!




Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε; Όμως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να επανέλθω από ένα υπέροχο Giveaway. Αν σας αρέσουν οι ψεύτικες βλεφαρίδες, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να λάβετε μέρος. Εκεί θα βρείτε και όλες τις πληροφορίες και τους όρους συμμετοχής:
https://www.facebook.com/ffffamilyfashionfoodpasxi1983/photos/a.291112697674824.69546.289252307860863/663320747120682/?type=1&theater

Καλή επιτυχία σ'όλες και εμείς θα τα πούμε σύντομα είτε με βιντεάκι, είτε με κάποιο post :) Να περνάτε υπέροχα!!!

Πασχαλία

11 comments:

  1. πασχαλία, γιατί χάθηκες??
    περιμένουμε βίντεο κάτι αιώνες!!!!!!!!!!!!!!!!
    μαρία

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο giveaway Πασχαλία μου!! Τι καλύτερο από ψευτικές βλεφαρίδες για εντυπωσιακά μακιγιαζ τώρα τις γιορτές!!
    Ελπίζω να σε δούμε σύντομα σε κάποιο βιντεάκι!! Φιλιά :) :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oxi re su tetoia sxolia edw pera, eidika otan den aforoun emena!!!Giortines meres einai mhn to kaneis auto!!!

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Γεια σου! Είμαι καινούρια blogger αν θες ρίξε μια ματιά.....http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    ReplyDelete
  7. Πασχαλία τι κάνεις χάθηκες σέ αγαπάμε


    Εύη

    ReplyDelete
  8. Ενδιαφερον αρθρο! Γραφεις πολυ ωραια :) Ειμαι κι εγω blogger! Εαν μπορεις τσεκαρε και το δικο μου μπλοκ και εαν θες γινε αναγνωστης :) ♥ Εχω γινει ηδη αναγνωστης στο δικο σου :)
    το μπλοκ μου: http://theteenagersroomgreek.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. PASHALIA EHO FAEI KOLIMA ME TA VIDEAKIA SOU EISAI KATAPLIKTIKI ELPIZO NA VREIS TO HRONO NA KANIS KANA VIDEAKI NA MATHOUME NEA SOU NA MHN XEHNAS OTI SE AGAPAME KE MAS LIPIS POLI!!

    ReplyDelete
  10. PASHALIA EHO FAEI KOLIMA ME TA VIDEAKIA SOU EISAI KATAPLIKTIKI ELPIZO NA VREIS TO HRONO NA KANIS KANA VIDEAKI NA MATHOUME NEA SOU NA MHN XEHNAS OTI SE AGAPAME KE MAS LIPIS POLI!!

    ReplyDelete