Powered By Blogger

Friday, August 24, 2012

My makeup collection/ Η συλλογή καλλυντικών μου

Γειά σας κορίτσια/Hi girls,

Πώς είστε?Ελπίζω όλες να περάσατε τέλεια στις διακοπές σας και να έχετε φορτίσει τις μπαταρίες σας!!!Για όσες φεύγετε για διακοπούλες τώρα...σας ζηλεύω, σας ζηλεύω, σας ζηλεύω!!!

Ορισμένες κοπέλες στο Youtube μου ζήτησαν να κάνω ένα βιντεάκι με τα καλλυντικά μου. Αυτό και έκανα!!!Ελπίζω να σας αρέσει..Πολλά φιλιά!!!

How are you?Hope that you all had a great summer and now your "batteries are full"!!!For those of you leaving for vacations now, I'm so jealousssssssssssssss!!!

Some girls on Youtube, ask me to do a makeup collection video!!!Hope you like it...Kisses!!!

  
                                                 Πασχαλία

6 comments:

  1. Καλησπέρα! Αυτό το site το γνωρίζεις;
    http://www.macmakeupsupplier2012.com/
    Σήμερα το ανακάλυψα και μου έκαναν εντύπωση οι τιμές. Φαίνεται να είναι της εταιρείας για όχι απομιμήσεις. Γνωρίζεις κάτι;

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Ευδοκία!!!Δεν το γνωρίζω το site. Παρ'ολα αυτά μπορώ να σου πω σχεδόν με σιγουριά ότι δεν είναι αυθεντικά MAC. Mac σε μειωμένες τιμές (ένα 20% έκπτωση δηλαδη να πάρεις το κραγιόν απο 15$ στα 12$)μπορείς να βρεις σε κάποια CCO (Cosmetic Company Outlets) εδω στην ΑΜερική, ίσως και σε κάποιους Sellers στο ebay. Να είσαι πολύ προσεκτική όταν αγοράζεις online και να ξέρεις οτι ειδικά ΜAC καλλυντικά πολύ σπάνια (σχεδόν ποτέ) θα τα βρεις σε χαμηλές τιμές. Καλύτερα πάρε άλλη εταιρεία ή κράτα τα χρήματα σου και ας έχεις λίγα και καλά. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν έχω αγοράσει MAC apo ebay ή Ιντερνετ γιατί το 90% είναι MAC απομιμήσεις.Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση!!! Δεν εμπιστεύομαι ούτε εγώ το Internet Για αγορές σε τέτοια προϊόντα. Θέλω να τα δώ, να τα δοκιμάσω, να τα μυρίσω... Είναι μια ευχάριστη διαδικασία το shopping για καλλυντικά. Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete
  4. Sumfwnw apoluta!!!Kalo savvatokuriako Kai sena!!!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχο το βιντεάκι και εσύ κουκλίτσα!:-) Έχω τρέλα κ εγώ με τα καλλυντικά οπότε όπως καταλαβαίνεις τρελλάθηκα με τόσα που είδα! Κάνεις εξαιρετικές επιλογές, πολλά μπράβο! Θα σου πρότεινα να ανεβάσεις και κανένα βιντεάκι tutorial με μακιγιάζ, φαίνεται ότι το 'χεις! Επίσης, ερώτηση...τις αμερικάνικες μάρκες τύπου nars κτλ που εδώ στην Ελλάδα δε τις βρίσκουμε κ με τόση ευκολία και μπορεί και καθόλου, μήπως έχεις ιδέα πού μπορώ να τις βρω? Ή κάποιο αξιόπιστο site ώστε να μπορώ να τα παραγγείλω? Ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ReplyDelete
  6. Γειά σου και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Πιστεύω ότι το επόμενο βιντεάκι θα είναι κάποιο makeup tutorial. Από sites για καλλυντικά ρίξε μια ματιά στο Beauty.com, νομίζω ότι έχει international shipping, απλά δες αν σε συμφέρουν τα μεταφορικά. Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete